Kiwanis iuvenes: serviceclub in Geel

Kiwanis is een internationale organisatie van serviceclubs. Een serviceclub is een club van mensen die door het opzetten en uitvoeren van activiteiten geld bijeenbrengen (fundraising) en dat bijeengebrachte geld uitgeven aan goede doelen (fundspending). Er zijn meerdere servicecluborganisaties in Belgie en in de wereld. De clubs van Kiwanis zijn autonoom in hun handelen.

Wie is Kiwanis Geel iuvenes

Een gevarieerd team, met verschillende competenties. Van boekhouder tot bankier, horeca-uitbater tot autoverkoper. Bij ons vind je ze allemaal. Een groep die ooit door stichtend voorzitter Nick Luts werd samengesteld is ondertussen uitgegroeid tot een ware vriendengroep.

Met elk een andere achtergrond, zetten we ons beste beentje voor om de wereld iets terug te geven.

Vergadering Kiwanis Geel iuvenes

Elke tweede woensdag van de maand houden we een vergadering. Tijdens deze vergadering bespreken we alle toekomstige initiatieven en drinken we een lekker glaasje op onze vriendschap. Want naast het steunen van goede doelen, hou je bij Kiwanis Geel iuvenes er een hechte vriendengroep aan over.

Onze maandelijkse vergadering gaat door in Ristorante - Pizzeria Da Corrado.

Charterdatum

Onze club is officieel gestart op 9 september 2017.

Peterclub

Als jonge serviceclub worden we ondersteunt door de ervaring van de leden van Kiwanis Geel Insane en Kiwanis Herentals Kempenkring, onze peterclubs in Geel en Herentals.