Goede doelen en donaties

Dankzij het organiseren van evenementen verzamelen we de middelen om enkele goede doelen te steunen. Enkele projecten uit het verleden kan je vinden op deze pagina.

Mooie schenking voor BKLO De Kangoeroe in Meerhout

Dankzij afgelopen evenementen konden we 3000 euro schenken naar BKLO De Kangoeroe in Meerhout.

Mooie schenking voor Vertrouwenscentrum Kindermishandeling

Dankzij afgelopen evenementen konden we 3000 euro schenken naar het Vertrouwenscentrum Kindermishandeling.

Comedy Night met Alex Agnew voor Vertrouwenscentrum Kindermishandeling en BKLO De Kangoeroe in Meerhout

We schonken een bedrag van 3000 euro aan BKLO De Kangoeroe en een bedrag van 3000 euro aan het Vertrouwenscentrum Kindermishandeling.
Dit was de opbrengst van onze zeer succesvolle comedy night.

Tyvek overalls en handschoenen voor Ziekenhuis Geel

In de Corona-crisis steunen we als serviceclub onze helden in de vuurlinie.

Met een steun van 1.200 euro schenken we Tyvek Overalls en stevige handschoenen aan Ziekenhuis Geel.

Speeltuigen voor SBS Larum

Comedy Night voor SAIO

Een eerste succesvolle Kiwanis Comedy Night zorgde mede voor een inzameling ten voordele van SAIO. We overhandigden een cheque van 3.000 euro aan de directrice. SAIO staat voor School voor Aangepast en Individueel Onderwijs. Een school waarbij er aandacht is voor elke leerling, waar alle leerlingen kansen krijgen, een school waarbij elk kind op zijn talenten wordt aangesproken en waar leerlingen successen kunnen ervaren.

Afterwork voor VZW 't Passt

Met een afterwork in de Zomerbar slaagde Kiwanis Geel Iuvenes er in om 1.500 euro in te zamelen voor het goede doel. Een mooi bedrag voor deze jonge serviceclub. We kozen VZW 't Passt uit voor het doneren van deze opbrengst. 't Passt is een initiatief door en voor mensen met autisme en hun omgeving. Zij zullen het bedrag inzetten om een groot project op poten te zetten.